Avslutningsbrev

Fick precis ett avslutningsbrev på FB, av min lärare, gud tänk att det är så nära inpå nu?
Jag slutar 9an, 4 år på denna skolan som är helt över? Det är helballt men endå så läskigt, allt står framför mig just nu. Ny skola, ny kompisar, nya lärare, nästan ett helt nytt liv... Allt kommer att förändras, både på gott och ont. Skönt med en nystart, men jag menar allt på min nuvarande skola? Kompisarna, hur vi är med varann, lärarna, gemenskapen?

Ärligt talat är jag lite "rädd" för hur det kommer att bli, tänk tappas den mesta kontakten med vännerna i skolan? Skulle vara jättetråkigt om vi inte kunde ses som vanligt :/

Har ni andra 96:or också dessa tankarna? :O Är ni glada/mindraglada över att ni ska byta skola? Och vilka linjer har ni valt?


/Issa



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Håller med dig, är riktigt läskigt. Jag vill faktiskt inte lämna eller gå ut nian, hade önskat att vi fick ett till år!

Jag har valt Plönninge med inriktning häst! :)

2012-06-09 @ 14:03:04
URL: http://har ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0