Förlåt, förlåt och åter förlåt!

Hej alla fina bloggläsare!
Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på länge, har haft så himla mycket att göra...
Men jag ska bättra mig, jag lovar!

Orkar faktiskt inte berätta så mycket varför, men jag kan skriva en sak.. Min ponny är såld till en jätte duktig tjej i Båstad(nere i Skåne) och det känns så himla bra att hon hamnar till tjejen. Jag tränar med tjejen 1 gång i veckan, tjejen heter Louise och hon är 11 år. 
Natalie är heller inte den lättaste ponnyn, så jag blev så glad och lycklig när Louise prova henne för hon skötte henne galant! Så dom har provat henne tre gånger och äntligen har dom bestämt sig, dom hämtar henne på fredag.
Det är väldigt blandade känslor, men det känns ändå bra. Så jag kan komma ut och hälsa på henne när jag vill vilket som känns kanon! :D

Förra veckan var jag på Liseberg, för er som vet vem Henrik och Shirin är från ponnyakuten så hade dom en bloggträff. Så jag passade på att åka dit för att jag tyckte att det lät kul med bloggträff och det var verkligen super roligt!! Fick Henrik att åka Kanonen (stolt), dom hade också en tävling.. Så hade dom en kuggfråga, "Hur långa är Shirin och Henrik tillammans?" Tror jag att det stod, så jag chansade på att Shirin var 163 cm och Henrik var 177 cm och att dom var 340 cm tillsammans, gissa om jag hade rätt? ;) 
-JAAAAAAAAAA, det hade jag!!! Fyfan vad jag är bra! :)

Dessutom igår så red jag Louise ponny Ninja medan hon red Natalie för tredje gången! 
Visst är hon fin, lilla Ninja!
Hur hög tror ni att Ninja är? :)
 


/Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0