Gårdagen, i text

Tjenare, sent godmorgon idag alltså.. Haha vaknade vid tolvtiden, och har nyss ätit frukost!
Blev inte så sent som jag tänkt mig igår faktiskt, vi drog ifrån stranden vid 20 över tolv och då hade de flesta redan stuckit hem...

Vi cyklade dit vid ca 8 och var där 20 över 8 nånting, det var apkallt så vi satt under flera filtar... Var roligt i början när man snackade med folk, men sen började det spåra lite och tillslut kom polisen och de flesta drog.... Hängde med några vi aldrig tidigare vart med och följde tre stycken hem, sen cyklade jag och Amanda hem och efter det somnade vi rätt fort, haha...

Inga bilder just nu, det får ni i nästa vecka.. sorry for that.. :/
Måste oxå berätta att vi köpte en sele igår till Joddy, och jag ska nu byta om så att vi kan cykla ner och köra honom lite grann :D Han är ju "inkörd" och invand vid träns, sele mm så det blir nog kanon, även om det är första gången han körs "på riktigt"
/issa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0