Promdress

På balen ska jag ha denna klänningen som jag själv har sytt!:D

Vad tycker ni? Fin/ful?

Det är en tradition på våran skola att vi syr vår egen balklänning under två terminer i nian, så går vi modevisning på avslutningsdagen med dem!

Jag har sytt den helt själv med lite hjälp från min lärare, men detaljerna över brösten gjorde jag helt själv och kom faktiskt på idéen helt själv oxå:D

Tror jag byter senare under balkvällen till nåt lite lättare plagg, antagligen en svart klänning från Nelly och ett par converse till det, känner jag mig själv kommer jag att vara trött i fötterna efter några timmar med mina "Jeffrey campbell"

Va tkr ni om klänningen föresten?:)// issa

 




Kommentarer
Postat av: Felicia Myrheim

Snygg!! :D

2012-06-10 @ 19:25:55
URL: http://feliciamrheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0